Przygotowaliśmy dla Państwa krótki przewodnik po projekcie. Znajdują się tu najważniejsze informacje.

Tematy poruszone w przewodniku

(można kliknąć w temat, żeby przejść do jego opisu):

Strona projektu

Na tej stronie (zdrowojem.fundacjabos.pl) znajdują się wszystkie potrzebne informacje, w tym regulamin projektu czy terminarz, a także plan zadań, w którym znajdują się opisy zadań oraz materiały potrzebne do ich realizacji i wytyczne do napisania raportu.

Uwaga! Nie wysyłamy żadnych materiałów do realizacji zadań mailowo lub pocztą. Wszystkie znajdują się na stronie projektu.

Logowanie i odzyskiwania hasła

Po rejestracji na adres e-mail opiekunki/opiekuna powinna trafić wiadomość potwierdzającą rejestrację wraz z hasłem do logowania.

Uwaga! Warto sprawdzić folder SPAM, bo czasem tam trafiają tego typu wiadomości. Jeśli ktoś nie otrzymał potwierdzenia, prosimy o zgłoszenie tego pod adresem: zdrowojem@fundacjabos.pl.

W przypadku utraty hasła można je zresetować – wystarczy na stronie logowania skorzystać z opcji „Odzyskiwanie hasła”. Należy podać adres e-mail opiekunki/opiekuna wskazany podczas rejestracji, a otrzymają Państwo wiadomość z linkiem do zmiany hasła.

W przypadku gdy chcą Państwo zmienić hasło po zalogowaniu, wystarczy przejść do zakładki „Twój zespół” i wybrać opcję „Edycja profilu”. Następnie należy ustawić nowe hasło i zaktualizować swój profil.
Oba procesy dokładnie opisaliśmy w instrukcji odzyskiwania i zmiany hasła, która jest dostępna na stronie projektu w zakładce materiały oraz poniżej:

Etapy projektu i zasady udziału

Projekt składa się z dwóch etapów: jesienno-zimowego i wiosennego.

Etap jesienno-zimowy poświęcony jest tematach owoców i warzyw, a także Piramidy Zdrowia. Z kolei etap wiosenny skupia się na tematach śniadań i przeciwdziałania marnowaniu żywności.

Uwaga! Państwa zgłoszenie jest ważne cały rok szkolny i uprawnia do udziału w obu etapach. Do Państwa należy decyzja o udziale w obu lub w jednym z nich. O udziale w danym etapie decyduje przesłanie raportu z realizacji zadań.

Zadania i materiały potrzebne do realizacji

W planie zadań na stronie projektu znajdą Państwo opisy poszczególnych etapów oraz zadań do nich przypisanych.

W każdy etapie jest do zrealizowania 6 zadań.

Przy opisie każdego zadania można pobrać materiały potrzebne do jego realizacji np. scenariusz zajęć lub prezentację.

Uwaga! Nie wysyłamy żadnych materiałów do realizacji zadań mailowo lub pocztą. Wszystkie znajdują się na stronie projektu.

Raporty z realizacji zadań

Każdy etap kończy się przesłaniem raportu z realizacji zadań.

Raport należy stworzyć na stronie projektu po zalogowaniu. Możliwość opisania realizacji poszczególnych zadań mają Państwo w planie zadań bezpośrednio pod opisem danego zadania.

Przygotowaliśmy dla Państwa instrukcję, która krok po kroku prowadzi przez proces tworzenia raportów. Znajdą ją Państwo na stronie projektu w materiałach oraz planie zadań, a także poniżej:

Terminarz projektu

Na stronie projektu w zakładce terminarz podaliśmy Państwu wszystkie ważne daty dotyczące udziału w projekcie.

Najbliższa ważna data to przesłanie raportu z realizacji zadań etapu wiosennego. Mają Państwo na to czas do 10 maja 2023 r.

Po tym terminie jeszcze przez 7 dni (do 18 stycznia włącznie) można przesyłać raporty, ale za każdy dzień spóźniania naliczanych jest 5 punktów karnych.

Natomiast na realizację zadań wiosennych i przesłanie raportu mają Państwo czas do 10 maja 2023 r. Podobnie jak w etapie jesiennym, po tym terminie jeszcze przez 7 dni (do 17 maja włącznie) można przesyłać raporty, ale za każdy dzień spóźniania naliczanych jest 5 punktów karnych.

Przez cały czas trwania obecnej edycji będziemy Państwu wysyłali maile z przypomnieniami o terminach wysyłki raportów. W przypadku informacji o etapie, w którym Państwo nie biorą etapu, prosimy o zignorowanie wiadomości.