UWAGA! Strona korzysta z plików cookies przy statystykach i logowaniu. Pliki te pomagają w funkcjonowaniu strony. "Ciasteczka", których używamy są bezpieczne i nie mają szkodliwego wpływu na Twój komputer. Odwiedzając nasz serwis zgadzasz się na ich przyjmowanie. Więcej informacji znajdziesz w zakładce Polityka prywatności
Główna O projekcie Regulamin Plan zadań Terminarz Materiały Nagrody Wyniki FAQ Patroni Kontakt Bank scenariuszy  

UWAGA! ETAP WIOSENNY ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY,
A PROJEKT ZAKOŃCZY SIĘ PO ETAPIE ZIMOWYM.

ZADANIARAPORTY
ZADANIE 1.1 LEKCJA: Cukier? Nie, dziękuję! RAPORT NR 1
ZADANIE 1.2 KONKURS: Reklama zdrowych słodyczy
ZADANIE 1.3 LEKCJA: Zdrowe jedzenie, włącza myślenie
ZADANIE 1.4 KONKURS: Apel o Piramidzie Zdrowia
ZADANIE 1.5 FORUM ZDROWIA: Słodycze? Nie na zdrowie!
ZADANIE 1.6 PROMOCJA zdobytej wiedzy i podjętych działań
Kliknij w wybrane zadanie, żeby zobaczyć jego opiszobacz wszystkie


ZADANIE 1.6 - PROMOCJA zdobytej wiedzy i podjętych działań


UWAGA! ETAP WIOSENNY ZOSTAŁ ZAMKNIĘTY, A PROJEKT ZAKOŃCZY SIĘ PO ETAPIE ZIMOWYM.

Podczas lekcji i konkursów uczniowie zdobyli nową wiedzę. Przyszedł czas, żeby podzielić się nią z całą szkołą.

Zadanie polega na wypromowaniu wiedzy na temat Piramidy Zdrowia oraz cukru i słodyczy. Celem promocji jest zaprezentowanie wszystkim uczniom szkoły zdobytej wiedzy, a także zachęcenie ich do wybierania owoców, orzechów zamiast słodyczy.

Uczniowie ciężko pracowali tworząc reklamy zdrowych słodyczy czy przygotowując apel. Można teraz skorzystać z efektów ich pracy.

Forma promocji wykonanych może być dowolna, od gazetki szkolnej, przez wystawy, wspólne zabawy po apele czy przedstawienia. Nauczyciel wykonuje zdjęcia wszystkich działań podjętych w szkole w ramach promocji. Zdjęcia wraz z opisem promocji dołączyć do raportu.

WYTYCZNE DO NAPISANIA 6. CZĘŚCI RAPORTU:
Maksymalna liczba punktów do zdobycia: 80

Opis przebiegu:
  • Do 40 punktów
  • Opis nie powinien przekraczać 3 600 znaków (liczone ze spacjami)
Zdjęcia:
  • Do 40 punktów
  • Zdjęcia powinny pokazywać jak przebiegały działania promocyjne
  • Prosimy o przysłanie maksymalnie 10 zdjęć
  • Oceniane jest 10 pierwszych zdjęć
  • Oceniana jest jakość zdjęć i ich treść
  • Za każde zdjęcie powyżej dziesiątego przyznawany będzie 1 punkt karny

UWAGA! Powyższe wytyczne dotyczą zadania nr 6. Cały raport składa się z 6 części (każda jest poświęcona jednemu zadaniu). Raport należy przesłać do oceny dopiero po uzupełnieniu wszystkich części raportu. Przesłanie raportu spowoduje zablokowanie możliwości edycji wszystkich jego części.

kliknij w wybraną klasę i etap, żeby zobaczyć inne zadania

Partnerzy

 |